Chciałbyś żeby Twoja firma znalazła się w pierwszych wynikach wyszukiwarki Google? Jedną z metod jest pozycjonowanie strony.
Potrzeby każdej firmy są inne, dlatego w trakcie krótkiej rozmowy nasi konsultanci pomogą Ci określić cele pozycjonowania, poproszą o adres strony WWW i zaproponują odpowiednie słowa kluczowe. Słowa kluczowe to frazy wpisywane do wyszukiwarki internetowej przez Twoich potencjalnych klientów np. "remonty Warszawa".
Następnie przeprowadzamy wycenę słów kluczowych - dzięki naszemu innowacyjnemu narzędziu proces ten zajmuje kilka chwil i dostajesz ofertę na maila. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą w celu omówienia szczegółów. Po wybraniu przez Ciebie finalnej listy słów zostajesz dodany do naszego systemu, generowana jest umowa, którą drukujesz, podpisujesz i odsyłasz do nas. Po otrzymaniu podpisanej umowy przystępujemy do pracy. Jej postęp będziesz mógł monitorować poprzez nasz Panel Klienta >>.
Płacisz dopiero w momencie osiągnięcia efektu!
Pamiętaj, że pozycjonowanie jest procesem długotrwałym, czasami trwającym kilka miesięcy, dlatego nie ponosisz żadnych opłat dopóki nie uzyskamy rezultatów. Koszty pojawią się dopiero po doprowadzeniu Twojej witryny do pierwszej dziesiątki wyszukiwarki Google na wybraną frazę przez okres tygodnia. Ta opłata jest jednorazowa. Od tego momentu za każdy dzień utrzymania strony w pierwszej dziesiątce pobierana jest opłata za utrzymanie witryny.
Jeśli nie chcesz tak długo czekać na efekty pozycjonowania radzimy równolegle skorzystać z usługi: linki sponsorowane Google Ads >>. Daje to natychmiastowe rezultaty w postaci wejść na Twoją stronę. Na podstawie naszych doświadczeń polecamy naszym Klientom na początku uruchomienie obu usług równocześnie Pakiet NetWords >>, a z biegiem czasu zmniejszanie budżetu przeznaczonego na Google Ads.
Tylko dozwolone techniki
Ważnym aspektem pozycjonowania przez nas witryny jest to, że nie stosujemy żadnych niedozwolonych technik tzw. Black SEO. Techniki te są zakazane przez wyszukiwarki, ale pozwalają na odniesienie sukcesu w bardzo krótkim czasie. W razie wykrycia witryny korzystającej z tego typu „dopalaczy” jest ona karana utratą pozycji, czasowo blokowana, a nawet na stałe usuwana z indeksu wyszukiwarki (wyników wyszukiwania).
Różnice pomiędzy pozycjonowaniem (SEO) a linkami sponsorowanymi (SEM)
Efekt długoterminowy | Efekt natychmiastowy |
Brak kosztów CPC (koszt za kliknięcie) | Koszty CPC |
Maksymalnie do 10 słów kluczowych | Bez ograniczeń ilości słów kluczowych |
Wyświetlanie w naturalnych wynikach wyszukiwania | Wyświetlanie jedynie w obszarze przeznaczonym dla linków sponsorowanych |
Możliwość osiągnięcia pozycji od 1-10 w naturalnych wynikach wyszukiwania | Możliwość określenia dokładnego miejsca tego wyświetlania np. 2 miejsce od góry |
Potrzebna optymalizacja strony | Nie potrzeba optymalizować strony |
Wyświetlanie dla użytkowników z Warszawy tylko po dobraniu słów kluczowych np. „remonty Warszawa” | Możliwość dokładnego zdefiniowania regionu wyświetlania np. dla użytkownika z miasta Warszawa na podstawie ustalenia jego lokalizacji |