Kampanie w sieci partnerskiej kierowane na konkretnego usera (płeć, wiek, etc), kampanie banerowe, kampanie afiliacyjne (novem.pl). Reklamy w serwisie YouTube.
Kampanie Google Ads kierowane na sieć reklamową:
Twoje reklamy tekstowe, graficzne i wideo mogą się pojawiać w sieci reklamowej Google. Obejmuje ona wiele witryn Google (np. Gmail, Google Finance, YouTube) oraz miliony witryn, serwisów informacyjnych i blogów, w których we współpracy z Google wyświetlane są reklamy Google Ads. Reklamy w Sieci reklamowej pomagają zwiększyć zasięg i dotrzeć do wybranych grup odbiorców, a zarazem potencjalnych klientów, codziennie odwiedzających takie witryny.
Istnieje wiele możliwości kierowania reklam w sieci reklamowej:
- kierowanie demograficzne
- kontekstowe
- na podstawie zainteresowań
- kierowanie na wybrane strony internetowe
Reklamy wideo w serwisie YouTube i sieci reklamowej Google:
- reklamy typu In-stream – wyświetlają się w, przed, po filmie lub w trakcie jego trwania, po 5 sekundach użytkownik może je pominąć
- reklamy w opcjach In-slate – wyświetlają się przed dłuższymi filmami, użytkownik może obejrzeć jedną z trzech reklam różnych reklamodawców
- reklamy w wynikach wyszukiwania In-search – reklama pojawia się obok wyników wyszukiwania w YouTube, po kliknięciu film odtwarzany jest na kanale użytkownika lub na stronie odtwarzania filmu
- reklamy na stronie In-display – film wideo może być odtwarzany w jednostce reklamowej lub po kliknięciu jednostki przez użytkownika w celu odtworzenia filmu na stronie serwisu YouTube.
Dodatkową formą promocji w serwisie YouTube jest stworzenie spersonalizowanego kanału.
Sprawdź PRZEWODNIK GOOGLE dotyczący współpracy z partnerem zewnętrznym.