Zaawansowane kampanie reklamowe

Kampanie w sieci partnerskiej kierowane na konkretnego usera (płeć, wiek, etc) kampanie banerowe, kampanie afiliacyjne (novem.pl). Reklamy w serwisie YouTube.

Kampanie Google AdWords kierowane na sieć reklamową:

Twoje reklamy tekstowe, graficzne i wideo mogą się pojawiać w sieci reklamowej Google. Obejmuje ona wiele witryn Google (np. Gmail, Google Finance, YouTube) oraz miliony witryn, serwisów informacyjnych i blogów, w których we współpracy z Google wyświetlane są reklamy AdWords. Reklamy w Sieci reklamowej pomagają zwiększyć zasięg i dotrzeć do wybranych grup odbiorców, a zarazem potencjalnych klientów, codziennie odwiedzających takie witryny.

Istnieje wiele możliwości kierowania reklam w sieci reklamowej:

- kierowanie demograficzne

- kontekstowe

- na podstawie zainteresowań

- kierowanie na wybrane strony internetowe

 Reklamy wideo w serwisie YouTube i sieci reklamowej Google:

- reklamy typu In-Stream – wyświetlają się w przed, po filmie lub w trakcie jego trwania, po 5 sekundach użytkownik może je pominąć

- reklamy w opcjach (In-slate) – wyświetlają się przed dłuższymi filmami, użytkownik może obejrzeć jedną z trzech reklam różnych reklamodawców

- reklamy w wynikach wyszukiwania (In-search) – reklama pojawia się obok wyników wyszukiwania w YouTube, po kliknięciu film odtwarzany jest na kanale użytkownika lub na stronie odtwarzania filmu

- reklamy na stronie (In-display)- film wideo może być odtwarzany w jednostce reklamowej lub po kliknięciu jednostki przez użytkownika w celu odtworzenia filmu na stronie serwisu YouTube.

Dodatkową formą promocji w serwisie YouTube jest stworzenie spersonalizowanego kanału.

 

Sprawdź PRZEWODNIK GOOGLE dotyczący współpracy z partnerem zewnętrznym.