Pozycjonowanie

1. Przebadamy Twoją stronę i opracujemy strategię pozycjonowania.

2. Pomożemy wybrać wartościowe słowa kluczowe, na których jest ruch.

3. Płacisz za efekt! Za pozycjonowanie nie pobieramy żadnych opłat z góry.

Potrzeby każdej firmy są inne, dlatego w trakcie krótkiej rozmowy nasi konsultanci pomogą Ci określić cele pozycjonowania, poproszą o adres strony WWW i zaproponują odpowiednie słowa kluczowe. Słowa kluczowe to frazy wpisywane do wyszukiwarki internetowej przez Twoich potencjalnych klientów.

Następnie przeprowadzamy wycenę słów kluczowych - dzięki naszemu innowacyjnemu narzędziu proces ten zajmuje kilka chwil i dostajesz ofertę na maila. Nasi konsultanci skontaktują się z Tobą w celu omówienia szczegółów. Po wybraniu przez ciebie finalnej listy słów zostajesz dodany do naszego systemu, generowana jest umowa, którą drukujesz, podpisujesz i odsyłasz do nas. Po otrzymaniu podpisanej umowy przystępujemy do pracy. Jej postęp będziesz mógł monitorować poprzez nasz Panel Klienta >>.


Płacisz dopiero w momencie osiągnięcia efektu!!!

Pamiętaj, że pozycjonowanie jest procesem długotrwałym, czasami trwającym kilka miesięcy, dlatego nie ponosisz żadnych opłat dopóki nie uzyskamy rezultatów. Koszty pojawią się dopiero po doprowadzeniu twojej witryny do pierwszej dziesiątki wyszukiwarki Google na wybraną frazę przez okres tygodnia. Ta opłata ta jest jednorazowa. Od tego momentu za każdy dzień utrzymania strony w pierwszej dziesiątce pobierana jest opłata za utrzymanie witryny.

Jeśli nie chcesz tak długo czekać na efekty pozycjonowania radzimy równoległe skorzystać z usługi: linki sponsorowane Google Adwords >>. Daje to natychmiastowe rezultaty w postaci wejść na Twoją stronę. Na podstawie naszych doświadczeń polecamy naszym Klientom na początku uruchomienie obu usług równocześnie Pakiet NetWords >>, a z biegiem czasu zmniejszanie budżetu przeznaczonego na Google Adwords.

Ważnym aspektem pozycjonowania przez Nas witryny jest to, że nie stosujemy żadnych niedozwolonych technik tzw. Black SEO. Techniki te są zakazane przez wyszukiwarki, ale pozwalają na odniesienie sukcesu w bardzo krótkim czasie. W razie wykrycia witryny korzystającej z tego typu „dopalaczy” jest ona karana utratą pozycji, czasowo blokowana a nawet na stałe usuwana z indeksu wyszukiwarki (wyników wyszukiwania).

 

Rożnice pomiędzy pozycjonowaniem (SEO) a linkami sponsorowanymi (SEM)

  Efekt długoterminowy

  Efekt natychmiastowy

  Brak kosztów CPC (koszt za kliknięcie)

  Koszty CPC

  Maksymalnie do 10 słów kluczowych

  Bez ograniczeń ilości słów kluczowych

  Wyświetlanie w naturalnych wynikach wyszukiwania

  Wyświetlanie jedynie w obszarze przeznaczonym dla   linków sponsorowanych

  Mozliwośc osiągniecia pozycji od 1-10 w naturalnych   wynikach wyszukiwania

  Możliwość określenia dokładnego miejsca tego   wyświetlania np. 2 miejsce od góry

  Potrzebna optymalizacja strony

  Nie potrzeba optymalizować strony

  Wyświetlanie dla użytkowników z Warszawy tylko po   dobraniu słów kluczowych np. „remonty Warszawa”

  Możliwość dokładnego zdefiniowania regionu   wyświetlania np. dla użytkownika z miasta Warszawa na   podstawie ustalenia jego lokalizacji