Linki sponsorowane

Linki sponsorowane (SEM) to marketing w samej wyszukiwarce, czyli umieszczenie reklamy ponad zwykłymi wynikami wyszukiwania.

Skuteczność kampanii uzależniona jest od wielu czynników wśród których na szczególną uwagę zasługują: trafna treść reklamy, określenie minimalnej stawki reklamy i właściwe zoptymalizowanie witryny.

W tej usłudze sam określasz jaki przeznaczasz budżet na reklamę, a on przekłada się na miesięczną ilość użytkowników odwiedzających Twoją stronę.

Koszt SEM przeważnie jest wyższy od SEO, ale na jego wyniki nie trzeba długo czekać.

Zaletą linków sponsorowanych jest możlliwość natychmiastowej publikacji kampanii reklamowej.

Możemy do kampanii dobrać też praktycznie nieograniczoną liczbę słów kluczowych.

Klient płaci za kliknięcie w reklamę, kliknięcie = wizyta na stronie www (obejrzenie oferowanego produktu lub usługi)

 

Zobacz gdzie pojawiają się linki sponsorowanew oknie wyszukiwarki (zaznaczone na czerwono):