Kampanie AdWords

Kampania AdWords to najskuteczniejszy sposób reklamowania produktów i usług każdej firmy przez Internet.
W ramach programu możesz prowadzić kilka kampanii reklamowych w wyszukiwarce Google – zamieszczane są one w tzw. boksach. Wyświetlane są one ponad i obok naturalnych wyników wyszukiwania.

Opłaty pobierane są według systemu CPC, czyli opłaty za kliknięcie, dlatego płacisz tylko wtedy, gdy internauta z niej skorzysta. System ten ma jeszcze jedną, dodatkową zaletę – sam decydujesz o swoim miesięcznym budżecie przeznaczanym na reklamę.

Kolejną zaletą kampanii AdWords jest to, że poprzez szereg opcji konfiguracyjnych takich jak ukierunkowanie na słowa kluczowe powodujące wyświetlenie reklamy, regionu i godzin wyświetlania możesz trafić do optymalnej grupy klientów. Pozwoli to zwiększyć współczynnik zwrotu wydatków na kampanię.

Np.: Pewne pole golfowe decydując się na reklamę poprzez wyszukiwarkę dotarło do miłośników tego sportu, co przełożyło się na zwiększenie ilości klientów. Miało to tak pozytywny oddźwięk, że ilość zarobionych pieniędzy na nowych klientach w stosunku do kosztów ich pozyskania była 6-krotnie większa.

Po właściwym zoptymalizowaniu kampanii współczynnik zwrotu wydatków na kampanię wyniósł 800%. Optymalizacja objęła ustawienie zmianę ilości pieniędzy wydawanych na każde słowo kluczowe i ustawienie kampanii tylko na województwo, w którym znajduje się pole golfowe.

Podsumowanie

Google AdWords to:

  • Jasne zasady
  • Płacisz tylko za Internautów korzystających z Twojej reklamy – opłata za kliknięcie.
  • W przypadku nie kliknięcia w Twoją reklamę nie płacisz za jej wyświetlenie.

 

Zalety kampanii AdWords

  • Twoi przyszli klienci dowiadują się o Tobie w momencie szukania informacji o Twoich produktach i usługach.
  • Wybierasz na jakie frazy reklama ma być wyświetlana.
  • Kontrolujesz budżet kampanii – sam decydujesz ile płacisz za klikniecie.
  • Statystyki wykorzystania Twojej kampanii.
  • Pozyskanie nowych użytkowników Twojej strony.

 

Co Networds zrobi za Ciebie?

  • Przygotujemy plan kampanii, słowa kluczowe i teksty reklamowe.
  • Uruchomimy kampanię w Google AdWords.
  • Przez cały okres jej trwania będziemy ją optymalizować.
  • Doradzimy inne, wartościowe dla Ciebie formy reklamy w Internecie.